Objectiu de centre

Publicat: 17 / nov / 2010  |  Escola

Objectiu de centre

Son Serra ART és l’objectiu del curs 2010/2011.

Tota l’escola desenvolupa la seva feina en relació al món de l’art.
El punt de llibre per felicitar el nadal està elaborant seguint la tècnica del collage i s’ha realitzat de forma molt artística. De fet és el primer anys que hem triat sis punts de llibres diferents per tal de donar cabuda a tots els nostres artistes. Enhorabona als seleccionats.

Cursos anteriors

Curs 2009/2010

13...25 anys d’escola

Aquest va ser el lema del curs 2009/2010 i fa referència als 25 anys que cumplia l’edifici actual de l´escola. És un lema que recorda la cançó popular que es canta i que ens ha inspirat.
Com sempre ha estat un alumne, en aquest cas, una alumna de 3r curs que ha il.lustrat el punt de llibre que hem donat a les famílies aquest nadal.

Curs 2008/2009

“Llegim a través del temps”

Amb aquest objectiu pretenem continuar amb l`interès per la lectura que varem iniciar el curs passat.
"Això era i no era" com senyala el punt de llibre triat enguan
y per felicitar les festes de Nadal, fet per un dels nostres alumnes més petits, ens recorda la importància que té que els nostres alumnes, els nins de tot el mon gaudeixin de que algú per primera vegada els conti un conte, perquè a través de la tradició oral s`arrelarà amb ells l`interès per voler llegir per si mateixos.

Curs 2007/2008

“Llegim i gaudim”

Contemplem la lectura com un entreteniment, llegir pel plaer només de llegir, de endinsar-nos en altres mons i altres realitats a través del viatge meravellós que suposa obrir les pàgines d’un llibre. Hem treballat com objectiu de centre la lectura en tots els seus àmbits, no només el plaer de la lectura si no l’estima, el respecte cap els llibres, cap a les biblioteques, els nostres autors, la comprensió lectora i el nostre patrimoni literari.
Trabajamos como objetivo de centro la lectura en todos sus ámbitos, no solo el placer de leer si no el amor, el respeto hacia los libros, la biblioteca, nuestros autores, la comprensión lectora, nuestro patrimonio literario...
Curs 2008/2009

Curs 2006/2007

“Aprenem a jugar, aprenem a conviure”

A través del joc els nins aprenen a relacionar-se tant amb els adults com amb els seus companys, d`una forma lúdica, espontània o dirigida, que implica conèixer unes normes i respectar-les, permet integrar nins i nines amb diferents interessos i amb diferents realitats, afavorint l’apropament a les persones més grans i el joc sempre ens enriqueix en quant que forma part del procés de socialització.

El juego es una actividad que permite a los niños relacionarse de forma espontánea y dirigida, que implica conocer unas normas y respetarlas, que permite integrar niños con diferentes intereses, con diferentes realidades, que favorezca el acercamiento a las personas mayores y que nos enriquece en cuanto forma parte del proceso de socialización.

Curs 2005/2006

"Palma. ciutat de Pau"

L’objectiu d’aquest any va ser “Palma, ciutat de Pau”, amb la prioritat de donar a conèixer el llegat cultural de la nostre ciutat no només als nostres alumnes si no tambe als seus pares i al barri, amb un clar propòsit: valorar la importancia de conèixer, respectar i colaborat el manteniment del nostre patrimoni, tan proper i a vegades, tan desconegut.

La programación del centro giró en torno al eje “Palma, ciudad de paz”, el objetivo principal que nos planteamos fue dar a conocer el legado cultural de nuestra ciudad no sólo a nuestros alumnos sino a sus padres y a la barriada, con un claro fin: valorar la importancia de conocer, respetar y colaborar en el mantenimiento de nuestro patrimonio, tan cercano y, en ocasiones, tan desconocido.

Curs 2004/2005

"La Mediterrània, una cruïlla de pobles"